Add this...

Bookmark and Share

Dirikanlah solat, bila masuk waktunya...

Sunday, March 8, 2009

Hari pertama di SKMT...

Hari pertama masuk sekolah rendah rase cam laing je... maklumlah Back to the School...

Sebenarnya aku nie tak berape minat nak mengajar org ...  termasuklah budok sekolah...

secara formal... tau laaa tetiba je aku naik angin abis satu sekolah tau...

tapi kalo secara informal tak de masalah pasal gaya mengajarnya tak terikut sangat dgn protokolnya... dgn kata laing boleh wat secara freestyle dan tak le stress sangat.

hari nie aku ditugaskan utk memeriksa mane2 komputer yg rosak kalo boleh baiki, aku akan baiki... kalo tak jawabnya hantar kat kedai komputer...

di sekolah nie ade 2 buah makmal komputer.... di tingkat bawah dan ditingkat atas... petang tadi hanya siapkan kat makmal bawah dulu... bukannya susah sangat nak tapi perit jugak laaa nak kene kejar komputer dan komputer sini... kononnya nak wat secara serentak... maklumlah cd windows xp bersepah2....

Rasenya esok nak wat secara ghost lak... itu pun aku berani hehehee.... al maklumlah aku sorang je yg handle makmal komputer nie.... aku pung hairan apesal dipanggil ghost aaa, atau kata buat ghosting... tak de name lain ke.. kalo wat pade tgh maklum tak ke seram bunyinya tue....

ok, dah lewat mlm seram pulok kalo pasal nie lama2....

ok... bye.....



 

No comments: