Add this...

Bookmark and Share

Dirikanlah solat, bila masuk waktunya...

Saturday, December 13, 2008

Isteri ke-2 aku berjaya diselamatkan...

Citernya bermula begini...

Pada suatu hari tue, aku rase cam pelik semacam je bila pandang isteri ke-2 aku tue. Tak selepas tue ianya menunjukkan tanda2 (simptom) sakit seperti clalu hang, lambat response, notification yg aku bagi ade yg hilang (missing) etc.

Lama jugak aku mikir nya. keperluan internet mendesak tetapi isteri aku ke-2 yg sayang nie lak wat hal. Agaknya selalu berkeras sangat dgn dia sebab clalu berjaga dgnnya dan tidur lewat malam. Huhuhuu... Lepas tue aku rase x la kronik sangat kesnya, jadik aku tangguhlah dulu utk htr syg aku wat medical check up. Semakin lama penyakitnya semakin kronik. Lalu aku wat keputusan utk operate cdri gak ari nie. Lama jugak mase wat prepare operate nie, kerana ianya mengalami komplikasi kepanasan diluar jangkaan pade permulaannya. Lalu aku ambik langkah berjaga2. wat keje step by step dgn penuh rase sayang dan harapan yg tinggi. Tak rugi rasenya aku ambik kursus Jasper kat Kemaman selama 6 bulan. Fuh lega rasenya apabila operation itu berjaya dilakukan dan siap tepat jam kul 12 am...

Sekarang nie tgh mencantikkan isteri ke-2 aku dgn pelbagai software yg menarik supaya boleh jaga cdia dgn elok2 semase aku takde kuar keje nanti!

Cute tak isteri ke-2 aku... Hehehe!

Ok, lepas nie aku akan muatkan pelbagai citer menarik sepanjang minggu nie. Stay tuned...

No comments: