Add this...

Bookmark and Share

Dirikanlah solat, bila masuk waktunya...

Tuesday, November 18, 2008

Annoucement...

Kemungkinan saya akan menggunakan dua bahasa (dual language) apabila memblogging...

Itu mengikut kesusai topik yang akan di kemukakan. Antara tema topik yang akan saya gunakan adalah pendapat saya sendiri, pengalaman sendiri (melancong atau aktiviti lain), website yang saya selalu pergi (ada sesetengah itu saya sendiri rekomen kan), berita terkini dalam dan luar negeri (mostly lebih kepada teknologi yang terkini). Dan last last but not least, bahagian hiburan iaitu game yang saya berminat untuk bermain dan filem atau cerita bersiri yang saya berminat mengikutinya.

Ok, itu saja. Mungkin saya akan tambah mengikut keadaan walaupun tak mengikut tema-tema tersebut. Wait and see.

Adios... 

No comments: