Add this...

Bookmark and Share

Dirikanlah solat, bila masuk waktunya...

Saturday, November 29, 2008

Video games main le nie!


Aku le nie maing games CnC : Red Alert 3. Best wooiii ade new factions iaitu Empire of the Rising Sun aka Nippon selain faction Allied and Soviet. Lagi itu ade plak ditambah unit baru dan ade second abilities tue. Maknanya ade 2 fungsi pade satu kenderaan tue. Lagi ganasz laa kenderaan tue. W/pun ade function pade games Red Alert dulu, tapi kat Red Alert 3 takde, ianya x mencacatkan games nie. Aku paling suka part FMV (full motion video), memang klakar gilerz citer dia. Dah jadik trademark kat CnC universe. Alangkah bestnya kalo dia wat FMV yg versi extended long versionnya aka kuar kat silver screen. Memang gempak laaa.

Apa pung, aku memang peminat setia RTS nie (dlm kes nie CnC la). Aku sentiasa melayari website yg ade berita terkini pasal nie iaitu cncnz.com, planetcnc.com (sekadar menyebut beberapa website). W/pun aku x sexpert kat gamers luar sane. Tapi kalo berbincang ape yg terkini pasal CnC you can count on me!

Ok, bagi gamers yg minat RTS, selamat bermaing dan mengatur strategi....
Bye..

No comments: