Add this...

Bookmark and Share

Dirikanlah solat, bila masuk waktunya...

Thursday, November 27, 2008

Theory of Relationships (Teori tentang Hubungan)

Teori ini bermula apabila saya meluahkan rase hati ini, kat seorang pompuan yang juga kawan saya. Dan pada mase itulaa kawan baik kpd kawan tersebut melontarkan idea nie, yg merupakan jugak kawan saya. Mulaanya konfius ngak... lepas tue berbalah ngan dia bahwasanya teori yg dia katakan itu ade lah salah. Lepas tue bile di fikirkan balik ye tak ye jugak kan.

Teorinya lebih kurang berbunyi begini, "Apabila nak cari pompuan tue wat awek, jgn cari lah, yg lawa, cute, comel lagi seksi sebab kebanyakannya dan berpunya dan dah ade teman pasangan masing2 pun." Betul ke begitu? Tapi ade sorg lagi kawan saya kata selagie awek tue x bertunang @ berkahwin boleh laa try mencubanya mengusha @ buat2 ape yg patut kan...

Akhir kata, bagi kawanku yang dah nak bertunang @ berkahwin, aku ucapkan semoga berbahagia sehingga hayat yang terakhir...

No comments: